5 HELE GOEDE REDENEN OM DE AGENDA VAN CRM TE GEBRUIKEN
Historische context
De agenda houdt een logboek bij van alle afspraken en interacties met klanten. Dit biedt een historische context en helpt bij het begrijpen van de relatie met een specifieke klant. Essentieel voor de reis van prospect naar klant.
Teamcoördinatie
Een gedeelde agenda binnen een CRM-systeem stelt teamleden in staat om elkaars planning, in relatie tot klanten, te zien. Dit is handig voor het plannen van gezamenlijke vergaderingen, het verdelen van taken, aan projecten en het vermijden van dubbele boekingen.
Interne communicatie
Iedereen kan zien wie waar mee bezig is, dat gaat de samenwerking en de interne communicatie verbeteren. Collega ziek? Je weet welke klanten je even moet bellen dat Wilson vandaag jammer genoeg niet kan komen. Maar je kunt alvast een nieuwe date plannen.
Prioriteiten stellen
Belangrijke afspraken met klanten en prospects zet je in de agenda. Minder belangrijke taken zet je in een takenlijst. Zo kun je de focus houden op wat echt belangrijk is. Het is handig om “Notes” te hebben in je CRM.
Kosten besparen
Optimaliseer je workflow door alle taken te centraliseren op één platform. Dit garandeert niet alleen efficiëntie, maar bespaart ook aanzienlijk op kosten in vergelijking met het gebruik van een wirwar van apps.