cropped-Favicon.png

5 HELE GOEDE REDENEN OM DE CRM AGENDA TE GEBRUIKEN

5 HELE GOEDE REDENEN OM DE AGENDA VAN CRM TE GEBRUIKEN

Historische context

De agenda houdt een logboek bij van alle afspraken en interacties met klanten. Dit biedt een historische context en helpt bij het begrijpen van de relatie met een specifieke klant. Essentieel voor de reis van prospect naar klant.

Teamcoördinatie

Een gedeelde agenda binnen een CRM-systeem stelt teamleden in staat om elkaars planning, in relatie tot klanten, te zien. Dit is handig voor het plannen van gezamenlijke vergaderingen, het verdelen van taken, aan projecten en het vermijden van dubbele boekingen.

Interne communicatie

Iedereen kan zien wie waar mee bezig is, dat gaat de samenwerking en de interne communicatie verbeteren. Collega ziek? Je weet welke klanten je even moet bellen dat Wilson vandaag jammer genoeg niet kan komen. Maar je kunt alvast een nieuwe date plannen.

Prioriteiten stellen

Belangrijke afspraken met klanten en prospects zet je in de agenda. Minder belangrijke taken zet je in een takenlijst. Zo kun je de focus houden op wat echt belangrijk is. Het is handig om “Notes” te hebben in je CRM.

Kosten besparen

Optimaliseer je workflow door alle taken te centraliseren op één platform. Dit garandeert niet alleen efficiëntie, maar bespaart ook aanzienlijk op kosten in vergelijking met het gebruik van een wirwar van apps.

FlorisNew

365 CLOUDHOUSE

KVK: 62007955

BTW: NL001 551 225 B64

IBAN: NL60 ASNB 0782 5087 82