cropped-Favicon.png

WAT ZIJN DE BENEFITS VAN CRM

10 Benefist van een succesvolle CRM implementatie

Excellente communicatie.

Alle leden van het team werken met dezelfde data aan projecten. Hoge engagement van klanten.

Doelgroep gerichte content.

Je weet alles van je prospect! Je bewijst ze elke keer weer een dienst met content die helpt!

Management participeert in CRM.

Niemand van sales of marketing hoeft ad-hoc verkooprapporten te maken.

Behoud van sales leads.

Marketing en sales werken samen aan het genereren en het volgen, A-Z, van sales opportunities.

Borgen en veilig stellen van verkoopinspanningen.

Wilson een nieuwe baan? Dat is geen ramp! Alle data in CRM, Martin pakt dit zo weer op.

Rapportages met een klik boven water.

Gesprekken met klanten, over projecten, partners en leveranciers, iedereen weet ze te vinden!

1 centraal archief voor digitale objecten.

Excel file, PowerPoint, content, e-mail, documenten, gekoppeld aan de relatie. Centraliseren is key!

Interne communicatie.

Het is voor iedereen in het team helder wat is een opportunity wie is daarmee bezig, wat is de status en welke acties staan er uit.

Betrokkenheid.

100% engagement en alle oude tools overboord! omdat alle disciplines zijn betrokken bij de implementatie.

Samenwerken.

Verbinding marketing en sales, marketing weet alles van de klant en kan sales optimaal ondersteunen!

OVER BENEFITS GESPROKEN

De benefits van CRM is het gegeven dat je organisatie de vruchten plukt van data gedreven werken en dat je bestand bent tegen elke crisis van welke vorm dan ook. Je organisatie in weerbaar en veert gemakkelijk mee met de wereld die voordurend in beweging is. Dan pas kun je zeggen dat je de benefits plukt van je CRM implementatie.

FlorisNew

365 CLOUDHOUSE

KVK: 62007955

BTW: NL001 551 225 B64

IBAN: NL60 ASNB 0782 5087 82