HOE EEN SOCIAAL INTRANET DE DOELSTELLINGEN VAN CRM VERSTERKT Een sociaal intranet bevordert interactie, samenwerking en efficiëntie binnen een…
Onze passie is CRM en daar schrijven we met heel veel plezier over, we delen het graag met je.
HOE EEN SOCIAAL INTRANET DE DOELSTELLINGEN VAN CRM VERSTERKT Een sociaal intranet bevordert interactie, samenwerking en efficiëntie binnen een…
FEEDBACK ANALYSEREN VAN KLANTEN ENQUETES IS GEEN SINECURE Er was eens een bedrijf dat worstelde met het verzamelen en…
Het ontwikkelen van een CRM-strategie (Customer Relationship Management) is een belangrijk proces dat kan helpen bij het stroomlijnen van…
5 HELE GOEDE REDENEN OM DE AGENDA VAN CRM TE GEBRUIKEN Historische context De agenda houdt een logboek bij…
IS JE KLANTENSERVICE EEN MARKETING TOOL? Het omzetten van storingen in een marketingtool is een slimme strategie om klantbetrokkenheid…
Het doel van CRM is voor elke organisatie anders maar er zijn natuurlijk veel overeenkomsten. Het ondersteunen van new…
365 CLOUDHOUSE
KVK: 62007955
BTW: NL001 551 225 B64
IBAN: NL60 ASNB 0782 5087 82