HOE JE MET CONTENT NIEUWE KLANTEN AANTREKT17 mei 2024/Hoe kan je met CRM nieuwe klanten aantrekken en je omzet verhogen? Deze casus, geïnspireerd op het boek “They…Read More
HOE SOCIAAL INTRANET CRM VERSTERKT17 mei 2024/HOE EEN SOCIAAL INTRANET DE DOELSTELLINGEN VAN CRM VERSTERKT Een sociaal intranet bevordert interactie, samenwerking en efficiëntie binnen een…Read More
FEEDBACK ANALYSEREN VAN KLANTEN ENQUETES IS GEEN SINECURE17 mei 2024/FEEDBACK ANALYSEREN VAN KLANTEN ENQUETES IS GEEN SINECURE Er was eens een bedrijf dat worstelde met het verzamelen en…Read More
HOE ONTWIKKEL JE EEN CRM STRATEGIE17 mei 2024/Het ontwikkelen van een CRM-strategie (Customer Relationship Management) is een belangrijk proces dat kan helpen bij het stroomlijnen van…Read More
5 HELE GOEDE REDENEN OM DE CRM AGENDA TE GEBRUIKEN17 mei 2024/5 HELE GOEDE REDENEN OM DE AGENDA VAN CRM TE GEBRUIKEN Historische context De agenda houdt een logboek bij…Read More
HOE MAAK JE VAN KLANTENSERVICE EEN MARKETING TOOL17 mei 2024/IS JE KLANTENSERVICE EEN MARKETING TOOL? Het omzetten van storingen in een marketingtool is een slimme strategie om klantbetrokkenheid…Read More