cropped-Favicon.png

CRM IS GEDATEERD

In de dynamische wereld van vandaag zijn sales en marketing getransformeerd tot een geheel nieuw speelveld.

BREEK DE SILO’S AF EN NEEM JE CRM ONDER DE LOEP, HET IS GEDATEERD

In de dynamische wereld van vandaag zijn sales en marketing getransformeerd tot een geheel nieuw speelveld.

De traditionele systemen, principes en strategieën die ooit de ruggengraat vormden van jouw aanpak, zijn nu verouderd en ineffectief. Het Customer Relationship Management (CRM) systeem, dat 30 jaar geleden werd geïntroduceerd, voldoet niet langer aan de eisen van de moderne markt.

De toekomst vraagt om innovatieve systemen en strategieën die de complexe uitdagingen van de komende jaren kunnen aanpakken. Het is tijd om de oude structuren en silo’s af te breken en ruimte te maken voor krachtige, nieuwe benaderingen. Die moeten flexibel en vooruitstrevend zijn, met een focus op integratie en samenwerking. Waarbij Customer Engagement de key is.

Laat de verouderde methoden en systemen achter je en richt je op het ontwikkelen van strategieën die niet alleen de huidige markttrends weerspiegelen, maar ook anticiperen op toekomstige veranderingen.

Door de silo’s te doorbreken en nieuwe, krachtige strategieën te ontwikkelen, kun je een voorsprong nemen in deze nieuwe wereld van sales en marketing. De wereld die wordt gegenereerd door alle disciplines van jouw organisatie, dus niet een paar mensen op een eiland.

De wereld waar het draait om communicatie, interactie en Customer Engagement.

Hoe ga jij in 2025 alle silo’s afbreken en alle mensen laten samenwerken?

Wat wordt dan het nieuwe speelveld?

Wat is anno 2025 de allerbelangrijkste missie van je customer experience management? Customer engagement!

Maar je kunt morgen al beginnen, dan heb je alvast een voorsprong!

Met een beetje relatiebeheer ga je het niet redden, wel met een strategisch plan voor engagement!

Klanten worden na een lange digitale reis geboren, maar ze hebben (nog) geen enkele binding met je organisatie en je mensen. De interactie met de persoonlijke verkoper was marginaal.

Anno 2024 worden veel prospects digitaal geboren. De klantreis speelt zich voor 70% online af voordat ze contact zoeken met je verkoopteam. Het is dan ook niet vreemd dat customer engagement uiterst fragiel is en klanten net zo gemakkelijk voor een concurrent kiezen.

Zelfs wanneer een prospect klant is geworden blijft het gevaar bestaan dat de interactie grotendeels digitaal blijft. Digitale relaties zonder persoonlijk interactie met je bedrijf en je mensen die er werken voelen zich niet verbonden. Er is een lage customer engagement en klanten met een lage engagement stappen gemakkelijk over naar een concurrent.

FlorisNew

365 CLOUDHOUSE

KVK: 62007955

BTW: NL001 551 225 B64

IBAN: NL60 ASNB 0782 5087 82