DATA IS DE LEVENSADER VAN JE BUSINESS EN DUS VAN CRM
De concurrent steeds weer een stap voor zijn door data, het is de belangrijkste benefit van je CRM strategie. Door je klanten te kennen en marktontwikkelingen te volgen kan je op tijd anticiperen en daar je organisatie en je productfolio op aanpassen.
Door Low Code Technologie platformen zijn datawarehouses geen hogere wiskunde meer en ook voor het MKB bereikbaar geworden. Het Microsoft Low Code platform biedt standaard tools om met Flows perodiek data te halen uit Floris en je financiele administratie. Door datagedreven te werken kun je jouw kostbare klanten behouden, dat is een stuk efficienter dan steeds weer nieuwe klanten winnen!
Het snel doorvoeren van nieuwe groeistrategieen is vaak een ambitieuze doelstelling. De meeste processen zijn zo ingeregeld, of de technologie is verouderd, dat deze lastig zijn aan te passen.
Maar elke manager wil weten wat de stip op de horizon is. Wat we de afgelopen jaren van de corona en de energiecrisis hebben geleerd is dat CRM business plannen veel flexibeler moeten worden ingericht.
Als je aan de slag gaat met Business Intelligence of Analytics is een datawarehouse de oplossing! Met een datawarehouse heeft iedereen binnen de organisatie dezelfde basis als het gaat om data, inzichten en rapportages.
Een datawarehouse maakt de organisatie wendbaar: veel gegevens zijn via het datawarehouse al beschikbaar en geordend, waardoor je relatief snel kunt voorzien in nieuwe informatiebehoeften.
De rapporten publiceren we op het Floris CRM sociaal intranet zodat iedereen direct kan profiteren van real time data rapporten. Dataverse is onderdeel van Microsoft 365 en schaalbaar voor groot en klein.
Nog voordat het te laat is signaleer je dit. Nu kun je op tijd ingrijpen en de concurrentie positie behouden. Door goed te analyseren of je “product market fit” op orde is kun je sneller anticiperen op veranderende marktinvloeden.
Wat we de afgelopen jaren geleerd hebben van de coronaperiode en de energiecrisis, is dat business plannen en je CRM strategie veel flexibeler moeten worden ingericht. Dat verreist dus een heel flexibel CRM plaform en alles wat daaraan verbonden is!
Inbound marketing, thought leadership. De marketing wereld staat behoorlijk op zijn kop maar het zijn geen hippe trends! Het koopgedrag van klanten in zowel B2B als B2C is volledig veranderd door het internet. Daarom moet je CRM strategie met betrekking tot verkooprapportages onder de loep. Floris CRM is zeer wendbaar en flexibel en we volgen nieuwe marketing ontwikkelingen (koopgedrag van klanten) op de voet!
365 CLOUDHOUSE
KVK: 62007955
BTW: NL001 551 225 B64
IBAN: NL60 ASNB 0782 5087 82